Вітаю Вас Гість!
Четвер, 2024-03-28, 9:14 PM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Модератор форуму: Vladik_Kohne  
Мистецький форум » Богема » Розмови під кальян » Аналітика чи фантазія (підтексти творів, виявлені після смерті їх творців)
Аналітика чи фантазія
ЧугайстрДата: Вівторок, 2007-06-19, 10:51 PM | Повідомлення # 1
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline
Нещодавно надибав на одному бритонському культосвітньому ресурсі статтю присвячену...
а втім дивіться і читайте, а потім поговоримо

"26 квітня 1937 року, маштабний авіоналіт Німецької Люфтваффе на баське місто Гуерніка, що в північній Іспанії, змусив здригнутися увесь світ. Під час цього найбільш трагічного епізоду громадянської війни в Іспанії було вбито сотні мирних жителів.
Реакцією Пікассо на це бомбардування стало створення його найбільшого шедевру … Гуерніки.
Ця картина стала передчуттям та пророцтвом Великої Світової Війни і сьогодні вона визнана іконою миру у всьому світі.
Не зважаючи на неймовірний інтерес до картини ще за його життя, Пікассо вперто відмовлявся розкрити секрети візуального ряду Гуерніки. Жодній з сучасних робіт не було присвячено стільки книг, як Герніці. В цих дослідженнях вона почасти згадується, як "найбільш важливий витвір мистецтва двадцятого століття", проте, її змістова частина й по сьогоднішній день до кінця не розкрила своїх секретів навіть найбільш прославленим її дослідникам.
За роки досліджень, присвячених неавтентичному малюнку Пікассо, із зображенням розп'яття, датованому 12 травня 1934, було з'ясовано багато цінних фактів, які вказують на те, що у своїх роботах Пікассо вдавався до символізму. Дослідження також привели до цікавих знахідок у цьому світлі стосовно й Гуерніки, далеко неповний список яких , у якості прикладу, наведено у цій статті.
Ці зображення оприлюднюються вперше. До цього вони не були продемонстровані в жодній з публікацій, присвяченій чи то Гуерніці, чи то її безпосередньому творцю.

Приховані арлекіни Гуерніки
"Експерти" вже також визнав, що Пікассо практикував щось на зразок мистецької магії, прикладом якої вважають і його Арлекінів.
В 1932 році відомий маг двадцятого століття Сі. Джі. ДЖанг … впізнав в Арлекінах Пікассо потойбічного персонажа, короля перевтілення, що невідривно асоціюється з окультними практиками. Пікассо використовував образ Арлекіна, якого він до того ж асоціював з Ісусом Христом, через його містичною владою над смертю. В своїй "прихованій" Гуерніці Пікассо викликав на полотно ряд на невидимих Арлекінів, аби подолати натиску сил смерті, зображених на картині."

Прикріплення: 00473340.jpg (42.5 Kb)




Повідомлення відредагував Чугайстр - Вівторок, 2007-06-19, 10:55 PM
 
ЧугайстрДата: Вівторок, 2007-06-19, 10:57 PM | Повідомлення # 2
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline

"Цей найбільший Арлекін, який майстерно схований за візуальним рядом першого "видимого" плану.
Обриси обличчя формуються лініями та градацією тонів фону композиції. Також можна чітко вирізнити очі та пасмо волосся у правій частині обличчя.
За сльозою у формі діаманту зрозуміло, що Арлекін плаче в жалобі за жертвами бомбардування. Діамант же є одним з символів Арлекінів, і в роботі Пікассо він використаний, як персональний підпис.
Художники досить часто перевертають чи інвертують картини, для того, щоб перевірити збалансованість та врівноваженість композиції.
Пікассо знав ще з своїх експериментів в кубізмі, що образи, перевернуті на 90 градусів чи подані у дзеркальному відображенні, можуть мати досить серйозний вплив на глядача на підсвідомому рівні, надаючи роботі прихованих значень та магічності. "
Прикріплення: 18244252.jpg (10.6 Kb)




Повідомлення відредагував Чугайстр - Вівторок, 2007-06-19, 11:01 PM
 
ЧугайстрДата: Вівторок, 2007-06-19, 11:03 PM | Повідомлення # 3
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline

"Наступного Арлекіна досить просто вирізнити, якщо перевернути зображення на 90 градусів за годинниковою стрілкою.
З цього ракурсу видно, що арлекін у капелюсі звернений поглядом до неба, звідки велося бомбардування."

Прикріплення: 84784443.gif (6.3 Kb)




Повідомлення відредагував Чугайстр - Вівторок, 2007-06-19, 11:06 PM
 
ЧугайстрДата: Вівторок, 2007-06-19, 11:08 PM | Повідомлення # 4
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline

"Наступного Арлекіна можна побачити, якщо повернути картину на 90 градусів проти годинникової стрілки.
Його можна ідентифікувати за контуром обличчя, традиційним головним убором та маскою. Пікассо сховав ще багато магічних образів в своїй роботі, вписуючи їх перевернутими на 90 градусів чи у дзеркальному відображенні. Інколи ж, як і в даному випадку, він ховає образи, розміщуючи їх поверх інших. "

Прикріплення: 72440275.gif (9.4 Kb)




Повідомлення відредагував Чугайстр - Вівторок, 2007-06-19, 11:11 PM
 
ЧугайстрДата: Вівторок, 2007-06-19, 11:15 PM | Повідомлення # 5
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline

"Цей четвертий Арлекін схований шляхом дзеркального відображення по горизонталі - прийомом, що використовувався для шифрування в магії Герметиків.
Цього Арлекіна можна впізнати за трикутним капелюхом та гофрованим коміром. Він скомпонований з елементів вуличного театру "Панч та Джуді"
(авт. - традиційна лялькова вистава, головними дійовими особами якого є горбун Панч з крючкуватим носом - втіленням оптимізму - та Джуді, його дружина, недбала та незграбна. З'явилась в Англії в період Реставрації). Поля капелюха нагадують щелепу крокодила, а його квадратний рот та обличчя, якщо дивитися справа зверху набирають форми традиційного лялькового театру.
Крокодил і Арлекін є найпоширенішими персонажами вистав театру "Панч та Джуді", і їх поява в Гуерніці зумовлена любов'ю Пікассо до лялькових вистав, що стали дуже популярними наприкінці 19 ст. в Барселоні, де він бачив багато таких вистав і навіть допомагав у їх створенні Пере Ромеу в театрі Els Quatre Ghats. Фігура, яка звисає на обличчя Арлекіна і яку досить часто приймають за жінку, насправді дуже схожа на самого Пікассо, який теж асоціює себе із жертвами того бомбардування.
"

Прикріплення: 13259130.gif (5.9 Kb)




Повідомлення відредагував Чугайстр - Вівторок, 2007-06-19, 11:20 PM
 
ЧугайстрДата: Вівторок, 2007-06-19, 11:18 PM | Повідомлення # 6
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline

"Наступний Арлекін також перевернутий вниз головою і знаходиться справа від попереднього.
Його можна впізнати за строкатим вбранням та трикутним капелюхом. Цей Арлекін стоїть навколішки, наче спостерігаючи за ляльковою виставою напроти нього. "

Прикріплення: 68037472.gif (6.3 Kb)




Повідомлення відредагував Чугайстр - Вівторок, 2007-06-19, 11:21 PM
 
ЧугайстрДата: Вівторок, 2007-06-19, 11:24 PM | Повідомлення # 7
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline
Приховані образи смерті
"Превалюючою темою Гуерніки звичайно ж є смерть, що підтверджується схованим посередині композиції черепом, який домінує у вражені глядача від картини на підсвідомому рівні.

Череп зображено, перевернутим на 90 градусів і винахідливо накладеним поверх тіла коня, який теж є одним з символів смерті. Механізована трактовка черепа вказує на використання під час бомбардування в 1937 найновішої зброї. Це один з численних прикладів того, як Пікассо ховав в одному образі однин чи більше взаємопов'язаних символів."

Прикріплення: 94845437.jpg (5.8 Kb)




Повідомлення відредагував Чугайстр - Вівторок, 2007-06-19, 11:25 PM
 
ЧугайстрДата: Вівторок, 2007-06-19, 11:28 PM | Повідомлення # 8
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline
Під помираючим конем в центральній частині композиції також заховано голову бика, що вписана у згин передньої ноги коня. Він розташований так, наче стромляє свої роги коню в живіт… тема поранення на кориді коня була в творах Пікассо однією з його улюблених і має потужний сексуальний підтекст.

Цей образ, як прихована карикатура на Гітлера (не обговорювана в цій статті) вперше був ідентифікований Мелом Бекрафт (Mel Becraft), невтомний дослідник Гуерніки та автор праці під назвою "Гуерніка Пікассо, образи в образах" (1987, 2 видання)
Всі ці знахідки ґрунтуються на дослідженні "неавтентичного" малюнка Пікассо датованого 1934 роком.

* Опубліковано з культурно-просвітницькою метою © Mark Harris

Прикріплення: 23871330.jpg (7.6 Kb)




Повідомлення відредагував Чугайстр - Четвер, 2007-06-21, 4:28 PM
 
ЧугайстрДата: Четвер, 2007-06-21, 0:03 AM | Повідомлення # 9
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline
зрештою ЗАПИТАННЯ!
Як ставитись до таких знахідок? а особливо, як ставитися до їх трактувань. Це висококласна аналітика cool , чи все таки майстерна вигадка на рівні зацикленності на геніальності улюбленного героя власних досліджень? wacko
Ну, от стосовно Гуерніки, які в Пікассо були причини приховувати свою геніальність? Через чорнокнижні символи, як то арлекін? Так з його капіталом йому ні церкви ні громадського осуду боятися смішно було б. Особливо громадського осуду - йому модерністу!
Можливо, скажете не хтів перли перед поросятами перекидати? Так і без тих "поросят" у нього достатньо шанувальників було, які б із ззахопленням оціниили його пазли.
Що скажете?




Повідомлення відредагував Чугайстр - Четвер, 2007-06-21, 0:04 AM
 
BulletДата: П`ятниця, 2007-06-29, 1:41 AM | Повідомлення # 10
Майстер
Група: Администраторы
Повідомлень: 366
Репутація: 6
Статус: Offline
Quote (Чугайстр)
Що скажете?

завтра перечитаю. Однозначно - заінтригував... але сон перевершив себе. я взагалі не можу думати)


 
BulletДата: Середа, 2007-07-25, 4:43 PM | Повідомлення # 11
Майстер
Група: Администраторы
Повідомлень: 366
Репутація: 6
Статус: Offline
я офігіваю. Сорі за сленг.

Але як колишній знавець французької, точно кажу, що вірніше писати (і говорити) гЕрніка, без У.


 
ЧугайстрДата: Середа, 2007-07-25, 4:59 PM | Повідомлення # 12
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline
м-да вірно. слушне зауваження
щойно перевірив іспанську транскрипцію. таки "Герніка"

shame on me!


 
BulletДата: Четвер, 2007-07-26, 6:02 PM | Повідомлення # 13
Майстер
Група: Администраторы
Повідомлень: 366
Репутація: 6
Статус: Offline
Чугайстр, smile

 
zarazaДата: Понеділок, 2008-02-18, 11:40 PM | Повідомлення # 14
Гість
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
так, в картині багато підтексту захованого він простого погляду,
але про арлекінів, вибачте просто брєд
як шо вирізати якись клаптик , перекрутити його отако, довго дивитися і думати на що ж воно схоже, можна і не таке побачити...
от як перекошені арлекіни можуть впливати на нашу підсвідомість?
confused
 
ЧугайстрДата: Середа, 2008-02-20, 6:54 PM | Повідомлення # 15
Студент
Група: Модераторы
Повідомлень: 216
Репутація: 1
Статус: Offline
не думаю, шо Пабло намагався впливати на чиюсь сторонню свідомість. Зрештою підтексти часом закладаються не стільки для прочитання чужим оком, скільки у якості такого собі самодостатнього містичного ритуалу. Ну, от як от молитва, для прикладу.



Повідомлення відредагував Чугайстр - П`ятниця, 2008-02-22, 4:15 PM
 
Мистецький форум » Богема » Розмови під кальян » Аналітика чи фантазія (підтексти творів, виявлені після смерті їх творців)
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук: