Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 2017-07-21, 11:44 AM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Актуальна афіша

Пошук

Наші кнопки

***

Форма входу

Links

РОЗЫГРЫШ ПОДАРКОВ!
до 31.08.2011

Наше опитування

Що вас приваблює на цьому сайті?

Результати · Архів опитувань

Всього відповідей: 71

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2007 » Листопад » 19 » «Не ходіть, люди, на виставки сучасного мистецтва!»
1:00 PM
«Не ходіть, люди, на виставки сучасного мистецтва!»
Галерея "ЦЕХ" представляє відкриття Light-Box Gallery

з 17 листопада до 15 грудня

перший проект галереї "Диво про Георгія та Змія"


_
_
_
_
_

«Не ходіть, люди, на виставки сучасного мистецтва!»
- головний девіз нового проекту «Диво про Георгія та Змія» від галереї «ЦЕХ» та Вінні Реунова.

З листопада 2007 року галерея «ЦЕХ», сумісно з художником Вінні Реуновим, запускають проект «Диво про Георгія та Змія», в якому інструменти реклами, PR технології, а також ЗМІ вдало поєднані з традиціями актуального мистецтва. Дослідження взаємодії цих об’єктів художнього процесу переросло у відкриття нового виставкового простору Light Box Gallery. У ньому - Light Box, з своїм первинним завданням носія зовнішньої реклами, стає галерейною вітриною, «високотехнологічним дисплеєм», який транслює зображення 24 години на добу, сім днів на тиждень. Він позиціонується, як універсальний спосіб подачі елітарного мистецтва масовому глядачу, при цьому, зберігаючи первинну практичну функцію комерційного рекламного носія.
Центральною фігурою проекту буде полотно «Диво про Георгія та Змія». Що перебуває в суперпозиції індивідуально-масовій культурній цінності. З однієї сторони – це оригінальна робота самого художника. В основі якої лежить класична іконографія, виконана маслом на полотні (з реальною media-підтримкою, як частиною художньої мови картини). З іншої сторони – її ідентичне тиражування та популяризація шляхом розміщення в Light Box (розмірний масштабу картини (1,20*1,80 м)), його копій (принтів), підписаних автором. В результаті таких маніпуляцій оригінальна робота підкоряється законам елітарного ринку споживання як штучній товар. Який одночасно володіє формами та властивостями об’єкта масової культури. Таким чином привертається увага до аналогічної цінності тиражованого об’єкту, а його масовість розглядається лише в контексті доступності.
- Так чому ж «не ходіть на виставки!» - спитаєте Ви.
- А тому. Що суасне мистецтво саме прийшло до вас у формі Light Box Gallery. Де до ролі свідомого відвідувача експозиції в галереї «Цех» прирівнюється роль «повільно минаючого глядача» на вулицях Києву, Москви, Лондона, Нью-Йорку.

Мова сучасного мистецтва. Можливо, буває гострим та незрозумілим, але, як стверджує один з класиків поп-арту, «підходить Усім».

адреса: галерея "ЦЕХ", Київ, вул. Ільїнська, 16 (справа від Моилянки)

Переглядів: 672 | Додав: Чугайстр | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 2
2  
Не переживай, у нас вже розвивається законодавство про авт. права : )))))))

Крім того, не головне, хто перший придумав, головне - хто більше зробив!!


1  
cry аааа!
то не чесно! dry
вонни з Вінні поцупили мій концепт про стріт-галереїнг biggrin

Ім`я *:
Email *:
Код *: